19/09/2012

Bath salts mini reviews + SWEET BLOG AWARD


I absolutely admire everything which is related to taking bath~imageSo this is
not surprise that I like bath salts, powders, and bubbles. I've got two 
bath salts with mini reviews.




Dresdner Essenz - Naturally Healthy
(purification)
 

Well, I really liked the package, it looks very professional.
And the ingredients are natural and good for health(100% naturally pure sea
salt and amethyst gemstone powder). But I felt a little disappointed when
I opened the it and I saw white powder which has no smell.

 
After pouring it to the water it was still the same. Not sure if I'll
use it again...(maybe someday I will try to use it everyday for
a longer time to see some effects...)
 

Rossmann, Wellness and Beauty, Badesalz
(Chai & Vanilla)

This salt before pouring into water has a peach colour and very strong
sweet smell, but I'm not sure if it has any good influence on our skin.
It has minerals, but also has chemicals. . .



I was very curious if the smell and colour will stay in water, and the truth
is that smell still was very intense, but the colour was a lot lighter than
I fought. And some strange foam appeared
(so salts are foaming yeeeaaa ?)
Not sure if I will try it again~~





Mój blog został wyróżniony przez Alex-Yummy Biscuit i
Moe Kyunę nie wiem czy mam odmieniać
Bardzo serdecznie dzię-ku-ję~~

Całość polega na wyróżnieniu 5/10/15 blogów, które czyta się najchętniej
i najwięcej. Zazwyczaj nie bawię się w takie rzeczy, ale tym razem
czemu nie

7. D2304
8. Nekou


Wygląda na to, że to wszyscy.
Jeśli cię tu nie ma musi to oznaczać, że 
długo nie dodawałaś/eś wpisu na swoim blogu~~
Miłej zabawy!



18 comments:

  1. aa, dziękuję :3 ta sól z wanilią fajnie wygląda :D

    ReplyDelete
  2. Oj tak mam takie mini zoo ale to przez to że kocham zwierzątka. :D Co do obrazkowej weryfikacji to jest wygodniej. Nie trzeba nie raz 10 razy wpisywać innych kodów bo się numerków nie dało odczytać z zdjęcia. :P Dziękuje za wyróżnienie. <3 Też lubię stuff do kąpieli ale to ogranicza się głównie do płynu lub soli. :D

    ReplyDelete
  3. dziękuję bardzo za wyróżnienie <3 !

    ReplyDelete
  4. O kurcze, i ja się tu znalazłam? :DD Dzięki, bardzo mi miło ^__^ ale czy ja się nadaję do So Sweet Blog Award? ^^" mój blog nie jest zbyt słodki ani kawaii.... ale dziękuję <33

    ReplyDelete
  5. Też uwielbiam kąpiele~~
    Szkoda,że w mieszkaniu będę mieć tylko prysznic( ̄ヘ ̄)'

    Co do kąpieli to moogę Ci polecić firmę Dairy fun i ich np kule, bardzo ślicznie pachną ( i chyba nie mają dużo chemii no i zmiękczają skórę)~~(⌒¬⌒*)

    Tak w ogóle to baardzo dziękuję za wyróżnienie, jest mi mega miło ♥♥♥ aż się zmobilizowałam do napisanie nowej notki ^_^

    Pozdrawiam
    x♥x♥

    ReplyDelete
  6. Ale ja jestem durna!
    Komentarz w poprzedniej notce napisałam do Ciebie po angielsku, przecież Ty piszesz po polsku ;)

    ReplyDelete
  7. Również dziękuję za nominację ^.^

    Co do soli to nigdy jeszcze jej nie próbowałam, ale po tej recenzji muszę spróbować ;)

    ReplyDelete
  8. Jeszcze nigdy nie używałam tej soli,ale bardzo ją lubię <3

    ReplyDelete
  9. thanks for this post! i like your photo!:3

    ReplyDelete
  10. Na pierwszej fotce wyglądasz jak Azjatka! *o*
    BARDZO BARDZO BARDZOOOO DZIĘKUJĘ za wyróżnienie <3

    ReplyDelete
  11. Nie ma za co! XD Dodawaj więcej swoich fotek, bo masz śliczną buzie! *____*
    Za moment dodam coś randomowego, bo na razie nie mam za bardzo czasu i siły na zrobienie porządnych zdjęć xD"

    ReplyDelete
  12. Dziękuję ♥
    No kule z Dairy Fun mają piękny zapach, od razu się w nich zakochałam~~

    Również jest mi przykro z tego powodu( ó㉨ò)♡
    Koniec z długimi, relaksującymi kąpielami ;w;

    ReplyDelete
  13. Haha spoko :D No właśnie też kiedyś o tym marzyłam albo oglądałam policje dla zwierząt i chciałam pracować tam lub w jakimś schronisku bo od zawsze kocham zwierzaczki. <3

    ReplyDelete
  14. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 159 Countries and 5519 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Lubię sole do kąpieli, ale nie znoszę zapachu wanilii :< Pewnie ten bez zapachowy bardziej przypadł by mi do gustu *_*

    ReplyDelete
  16. Thanks for the tips, will help increase my eyelashes>. <''.

    ReplyDelete

Thank you very much for sharing your opinion~♥

previous Next home