04/01/2013

First note in 2013~

So New Year has come. It's hard to believe that
time goes by so fast~

Actually I didn't do anything special on that
day~ Wasn't with friends,drink champagne or 
wearing elegant clothes ...~
I just was sitting at the bf place, and watching fireworks
together from balcony, which still made me very happy!
*I guess it never be boring for me*


I don't have any new year resolutions actually~
because all of these stuff are sighned with 'MUST DONE' tag~
I just hope... this year will be happier for me. That I will
forget the past and move on.
Cross your fingers for me, 'kay?

So now a little bit of cam whoring with bf



Didn't look too good, because of my illness
started to getting me over~
I want to get well soon, because this freakin'
shingles (zoster) doesn't let me to function properly....

And how was your New Year's Eve ?

24 comments:

  1. No to ładny musieliście mieć widoczek w końcu skwer >.< u mniebiedno było z fajerwerkami ale fajnie było oglądać z balkonu całe leszczynki i chylonie w fajerwerkach ;) Urocze fotki i zdrowiej !:D

    ReplyDelete
  2. Nom, rzeczywiście piękne zdjęcia. Taa, niestety ja za bardzo z fajerwerkami szczęścia nie miałam, żadnych zdjęć nie zrobiłam - i żałuję - ale kilka osób w mojej okolicy się w nie zaopatrzyło. Szkoda, że nie ma tak częściej.

    ReplyDelete
  3. Wyglądacie tak słodko, awww. ♡ Ja tam osobiście wolałbym tak spokojny Sylwester, bo choć z klasą śmiesznie było, to wspomnienia jednak... dziwne. XDXDXD"

    ReplyDelete
  4. Hah.. cieszę się że ci się podoba :D No są jakieś zmiany choć posty piszę się o około godzinę dłużej :D ale warto trochę po pracować. ^^

    Ajj to powinnyśmy gdzieś wyjść razem za jakiś czas. :D A i Ming będzie na SOA :D z kolegą(azjatą) mam nadzieje że zabierzesz się z nami i z Matsu. ^^

    ReplyDelete
  5. I love the fireworks but in my city It's impossible because there are many buildings. Thanks you so much. Comments like that make me feel good and continue

    ReplyDelete
  6. Ooo, jak robisz to, że wstawiasz 2 zdjęcia obok siebie? xD Mi się to jakoś nie udaje x'D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Poprawka: już wiem jak to zrobić hehe xD What? I didn't expect this to be that easy xD Wstyd mi teraz!.....

      Delete
  7. Słodko razem wyglądacie. :)
    Ja miałam w domu małą imprezę przebieraną (sama byłam kotem :>), a o północy poszliśmy na górkę z której widać większą część miasta. Cudny widok fajerwerków.

    ReplyDelete
  8. ahw i will cross the fingers for u okay?
    and you both look so cute together :DD sounds like a cool and relaxed new years evening :D

    ReplyDelete
  9. Fajne zdjęcia ^^ Ja niestety nie widziałam sztucznych ogni za bardzo bo blok naprzeciwko mi zasłaniał jak stałam na balkonie ;/

    ReplyDelete
  10. Wcale nie są jak patyczki x.x Moim postanowieniem noworocznym jest schudnięcie do minimum 43kg *-* A jak się uda to chcę nawet do 40kg, wtedy może wreszcie będę mieć ochotę patrzeć na swoje ciało w lustrze :< Ładny masz makijaż na tych zdjęciach♡

    ReplyDelete
  11. Hi! You are the winner of my giveaway. Please visit my blog for more info :)

    ReplyDelete
  12. Miałaś cudny makijaż! *3*
    Śliczne foty fajerwerków, mój aparat zawsze spóźnia i rzadko kiedy udało mi się je uwiecznić xD sdhcyudhvfvgr

    ReplyDelete
  13. I'll cross my fingers for you! ^^
    It will be a better year, just do what you gotta do. >:3

    ReplyDelete
  14. Śliczny makijaż i ładne zdjęcia fajerwerków. *w*

    ReplyDelete
  15. u have such a nice note!

    http://little-xiao-han.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Witaj ^^ Dziś wysłałyśmy twoją nagrodę , mamy nadzieję ,że szybko dojdzie i ,że dobrze się czujesz :3 i niech ten rok będzie jak najlepszy ^^

    ReplyDelete
  17. Jeju, te małe wielorybki na dole Twojego bloga sa przeurocze! Sugoii! =3=

    pozdrawiam
    http://www.porcelanowailuzja.bloog.pl/

    ReplyDelete
  18. Wyglądacie tak kawaii! :3
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    ReplyDelete
  19. Happy new year!!^^
    It seems you pass new year´s eve nicely!
    Your blog is really cute!!

    ReplyDelete
  20. Panterkową być może będę oddawać w lepsze ręce za jakiś czas :D

    ReplyDelete

Thank you very much for sharing your opinion~♥

previous Next home